BAjs..

Asså, nu blir jag riktigt ledsen, det går inte att lägga ut bilder, vad är det för fel!!? D:

Men hur som helst så har jag inte gjort ett j*vla p*ss idag :S har varit sjukt rastlös och inte hittat på något vettigt att göra. Och sen så är det ju så surt att jag inte ska på ccw... Nån som har lust att skjutsa in mej? x)

Haha, och imorgon så fyller jag år, jag undrar om mamma och pappa har hittat på nått speciellt eller om jag bara får pengar, och se inte det som något negativt, jag ääälskar verkligen pengar ;P

Vill ju köpa en systemkamera så att jag kan ta lite fina kort. Seriöst, jag skulle springa runt med den hela dagarna :O

Carro, ska inte du sälja din snart? x) haha

Jag bjuder inte på någon bild eftersom att det inte funkar, hoppas att det har löst sig tills imorgon, annars blir jag galen.

^^

Kommentarer
Postat av: caroline

Ledsen emelie, mamma äger halva så när jag köper en ny så får hon överta 'min' ;)

2010-08-04 @ 21:41:35
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0