Carrow!! ^^

Hejsan nu är jag hemma från skolan och snart kommer Carroälskling hit :D <3 Haha, trängde mig på en buss som va så full att busschauffören va tvungen att säga åt folk att gå av, men jag hann med bussen hem, med bara 2 min marginal x)

Annars har det varit en ganska bra dag, vi hade idrott och jag har aldrig sett några kämpa så mycket, jag e ju van med att inte göra så speciellt mycket på idrotten... hehe.

Sen hur det blir med dansen... bara jobbigt verkar det som.. det finns ju lixom ingen bra dans på bra tid :/

Äsch hur som helst.. det finns en kille i min klass (nämner inget namn) som verkligen slår alla rekord, det är verkligen helt sjukt hur någon kan vara som han är xD jag tror aldrig jag har skrattat så mycket på en lektion

Nu ska jag försöka se till att jag vaknar. Engelska i med 32 pers i ett litet rum utan ventilation är något hjärndödande...


Vi ses ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0