Idag är jag på bättre humör kan jag försäkra er om ;)

Hej hej ^^ Igår var jag liiiiite smått grinig ursäktar för det ;P

Nu har jag äntligen upplevt kraften i att redigera bilder i camera raw, jag har bara ett ord för det, underbart <3

Idag så ska jag leka med min kamera och så ska jag hem till farmor och fika =) Annars får vi se vad som händer ;)

Igår var det iaf jättetrevligt, jag vet inte om jag skrev det men vi var bortbjudna till mormor på mat. Fast man kan säga att mormor är lite smått förvirrad av sig xD

Vi hörs sen med lite mer bilder, hej svej


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Wow, snyggt foto : )



Tack, får äntligen inviga klänningen och klipptte bort prislappen IGÅR, 4 år efter att ha köpt den! Hahaha : )

2010-08-14 @ 14:18:59
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0