Ja må hon leva, ja må hon leva..

Hej, igår var jag och min familj och tittade på Vindkraftverken. Vägen var avstängd för allmänheten sista biten, men vi skulle ju bara kolla lite så vi åkte en bit där ändå ;) Fast det var inte så mycket att se förutom att dom var jättestora =)
Och sen på vägen ner mötte vi Enia och Felicia på mopparna ^^

Idag vaknade jag av att min familj sjöng för mig, jag fyller ju år idag. Så jag tänkte sätta mig upp och hälsa på dom men det var för ljust så det enda jag får fram är:
- Jag ser inget! xD

Jag fick 500kr, och sen fick jag en teckning och en annan grej som jag inte har en aning om vad det kallas av Eloise ^^

Hoppas att eran dag har varit och blir bra idag också så hörs vi sen i eftermiddag eller något ^^


Mina underbara systrar ^^

Kommentarer
Postat av: caroline

Grattis gumman :D

det är ju en bra början till en kamera i alla fall ;)



sv: jo vi får se om vi kan klämma in det någon dag :D

2010-08-04 @ 21:43:45
URL: http://carolineelisabet.devote.se
Postat av: caroline

sv: haha, skorna i dom är lite mer intressanta :D



jag jobbar inte alls, bara på söndag :D

2010-08-04 @ 22:09:11
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0