Kamera+Skolstart

Nu har sms:et kommit, så när mamma och pappa kommer hem åker vi och hämtar ut kameran och jag blir av med 4385 kr, fast det är helt klart värt det ;)

Annars så har jag upptäckt att Enias upprop är en timme senare än mitt så det blev jobbigt som fan, med tanke på att mitt upprop är 9.30 så att jag måste vänta i en timme innan det börjar om jag tar bussen, som jag inte vet om vi får busskort till eller någonting så det blev lite jobbigt nu... Men jag antar att det löser sig på något sätt, förutom det att jag inte har en blekaste aning om var aulan är eller någonting, bajs... X_X

Jaja, vi hörs sen eller inte, det beror på om jag är för upptagen med min kamera hihi ^^


Underbara 9B som jag nu inte kommer komma tillbaka till :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0