Söndag, snart måndag...

Tjenare tjenare :D Igår var det som sagt byfest och jag och Linda spelade lite =)

Efter att jag hade bloggat igår slängde jag datorn i golvet... och som tur var gick den inte sönder, men avstängningsknappen ramlade av hehe x) Och efter det så tappade jag mobilen i golvet också så att den delades i en massa delar, fast den funkar också fortfarande ;P

Idag blir det till att ta lite kort och redigera lite bilder och göra franskaläxa... Jag måste börja på den nu om jag ska hinna klart tills på torsdag D: Jag antar att jag måste börja ta läxorna på lite större allvar nu eftersom jag knappt hänger med överhuvudtaget, iaf inte på franskalektionerna...

Äsch det slutar väl med att jag förtränger det ändå.. Hehe :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0