Knäck :D

God fortsättning på er alla ^^

Hur var eran julafton?? Min blev riktigt lyckad tycker jag, jag fick mycket fina presenter som jag ville ha ^^

Idag så har jag varit hem till farmor och tjockat mig, ojojoj, jag tror att hon försöker göda oss så att vi spricker ;)

Och sen så har jag jobbat på min lilla överraskning, jag vet inte riktigt hur bra det kommer bli, men det blir väl som det blir. Jag vet att det finns dom som kommer att älska det hur dåligt det än blir ;)

Eftersom att jag inte har lagt in bilderna som jag tog igår på datorn än, så får ni se några bilder från i torsdags då jag och Linda gjorde knäck :P



Det var inte jag som sullade så mycket på plåten :P


Kommentarer
Postat av: caroline

miss u ! ♥



hoppas du hade en kanon jul :D

vad fick du för fint ? :)

2010-12-25 @ 19:21:19
URL: http://carolineelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0