New clothes

Idag så har jag varit in till storstan (det vill säga Falun.. x)) och shoppat lite på rean =)

Kom hem med tre fynd, en top, en skjorta/klänning och ett par sidenshorts att sova i (y)


Skjorta H&M 150kr, jeansleggings (Julklapp från mina gulliga systrar) Kappahl 199kr


Top Lindex 99kr

Och priset till världens mest oseriösa person går till!!:


Hahahaha

Ok, nu till mer seriösa grejer :P

Det är mer eller mindre bestämt att imorgon så åker jag hem till min ÄlsklingsCarro!!! :D:D <3<3

Jag kunde ha träffat henne idag för hon var också på stan men hon hade precis satt sig på bussen hem när jag smsade henne... Men jaja, så kan det gå ibland :P

Puss hej på er! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0