Nyårsafton

Jag sitter så snällt vid datorn och glåmar in i väggen. Och vad får jag se? Jo en spindel som dansar! Jo, jag lovar, den dansade verkligen! Det satt där och skakade roompa! :O Ska jag ta det som ett tecken inför det nya året tro?.. Hur som helst så var det väldigt skumt :P
Nu försvann den också... Hur ska jag tolka det då? x)

Haha, ok. jag vet att jag är konstig som sitter och kollar på dansande spindlar, men ibland blir livet inte som man har tänkt sig ;D

Men så kan det gå :P

Här får ni en till bild från när jag och Carro fotade. Eller, tekniskt sett så är det samma bild som jag har redigerat på ett annat sätt. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack så mycket :))

2010-12-31 @ 13:31:29
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0