TJEJKVÄLL! :D

Ok nu har jag varit oaktiv här alldeles för länge, typ två dagar eller nått ;P

Igår hände det alldeles för mycket för att jag skulle hinna med att blogga. Jag var ute och åkte skoter med Linda, Julia, Elin och Kristin, det gick inte så bra om man säger så... Mer om det i nästa inlägg kanske :P
Sen så fick vi paket från min bror i Japan, han hade skickat en massa godis och gott, trevligt trevligt ^^
Sen tog jag en buss in till stan och då träffade jag Carro :D

Och till sist... Så var jag på tjejkväll hemma hos Agnes. Vi hade julklappsbyte (som alla hade lyckats väldigt bra med) och så satt vi och pratade och tjockade i oss en massa gott :D
Det här måste vi göra oftare tjejer ! ^^







Jag lägger upp dom här och några fler bilder på facebook sen när jag orkar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0