Bada, bada, bada, bada =D

Inatt har jag legat i lekstugan och lyssnat på alla trevliga fiskmåsar som kvittrar så vackert (ironisk) x_x tur att man har öronproppar iaf :P

Idag har jag inte så mycket som ska göras... tror jag

Jag ska:

Dusha
Packa inför Svabensverk =D
Köpa godis
Bränna nån skiva åt Linda, det blir väl klassiker som "Kom ner från taket" och "Koskit" + Backyard babies???
Och hon måste ta med sig bilderna vi tog igår/förrgår =)

Nu ska jag gå och bada i våran superhärliga pool som är helt underbar nu när det är hur varmt som helst i luften.
Vi får se om vi hörs något mer idag annars kanske det inte blir något mer förän vi kommer hem från Svaben. 

Hejdå ^^ 


Kommentarer
Postat av: Linda

men du jag kommer nog inte xD haha

för jag har redan fixat musik :D

eftersom att min lillebror är den mest tekniska i hela världen :P

2010-07-04 @ 15:00:19
URL: http://derodiaslullaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0