Sommar, sol och pool

Nu på morgonen har jag legat och stekt i solen och badat i poolen, verkligen hur härligt som helst, jag älskar verkligen sommaren <3<3

inatt så drömde jag världens konstigaste dröm... och den kändes verklig :S
Jag drömde att jorden slutade snurra så alla började lyfta upp i luften och jag höll mig kvar i ett träd sen så började den snurra igen och snurra jättefort så man kunde knappt komma framåt utan att blåsa bort och sen när jorden äntligen snurrade i normalfart så kom det en massa naturkatastrofer, herregud x_x
Man kan drömma mkt konstigt x)

Nu ska jag återgå till mitt chilla liv som delfin (i poolen) eller kanske mata Lindas kaniner om det nu va nu jag skulle göra det... haha, vilken förvirrad människa jag är x)

 
hörs ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0