Bilder

Igår kväll var jag hemma hos Linda ett tag men jag kände att det var dags att gå hem när jag knappt kunde sitta upp utan att somna. Men det är så det går när man inte sover något X)

Idag är jag faktiskt tröttare än jag var igår tror jag för nu har jag ingen som uppbehåller mig från att känna mig trött.

Iaf så ska jag fixa min säng idag så att det äntligen blir klart. Nu saknas det bara en tv-bänk och en spegel (och en massa tavlor och kort som jag ska sätta upp på väggarna eller nått, och helst skulle jag ha haft en annan lampa också och så kanske nån hylla, hehe... bara)

Här får ni tre bilder från när vi tog kort ^^




På den här bilden är våra ögon redigerade bruna. Fint va? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0