Emelie säger: God Natt

Nu är det dags för mej att gå och sova, jag har ändå inget bättre för mej liksom :P

Måste bara säga att idag kom det en snubbe hem till oss och demonstrerade en ny sorts dammsugare/luftrengörare/möbeltvättare osv. (nästan som på film faktiskt x)) och han demonstrerade den på min säng :P vi köpte ingen, den var lite för dyr för våran budget, men det var en riktigt bra grej, som visade tydlig skillnad på hur skitigt det var innan och hur rent det blev efter. (Eller jag menar, klart det inte var nå smutsigt innan... eller..?)

Så nu ska jag sova i min rena säng och ni får väl nöja er med era skitiga sängar ;P

God natt och dröm söta drömmar ^^


Kommentarer
Postat av: caroline

Haha jasså du, du vill ha mycket bilder... Ska väl göra så gott jag kan i alla fall ! ;)



Du är värd berömmet :D och om du är riktigt söt så kan du ju ändra den fina länken till min nya blogg (a)



Jag tror jag kommer trivas kanon här jag också! :)♥

2010-11-27 @ 22:36:22
URL: http://carolineelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0