Hemma igen ^^

Hej!

Nu är jag iaf hemma från Sthlm =)

Vi hade askul där förutom på konserten. Klassisk musik är inte min grej och sen var det en k*rring där som kom fram och skrek åt mej och Nora vafan vi gjorde där och hotade med att hämta vakten... Men annars var allt roligt. Musikmuseet var helt ok, att gå på stan var kul (jag köpte en svart kofta på bikbok för 125kr för dom hade 50% rabatt på allt i hela butiken bara igår, nice!) och så träffade vi några av Noras Stockholms poolers där också, trevligt folk det där ;)

Det var väl typ det vi gjorde haha :P

Sen sov jag och Louizé över hos Nora =)

Jag tog inga bilder där... Man kanske borde införskaffa sig en liten digitalkamera som man kan ha med sig när man åker någonstans ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0