Jag vore verkligen inget utan er

Jag har pratat lite med Julia nu och jag blev så glad över det hon skrev till mig. Jag vill bara berätta för er alla hur mycket mina vänner betyder för mig.
Jag skulle inte vara någonting utan er som stöttar mig och som tar hand om mig när jag är ledsen och jag hoppas att jag får er att känna på samma sätt som ni får mig att känna mig när jag är med er. Ni är som mina egna små skyddsänglar som alltid finns där för mig. Jag vill verkligen inte förlora någon av er. Jag älskar er <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Ååh Emelie jag älskar dej så mycket!!

även om du e min lilla hackkyckling!

men jag menar verkligen inget illa med det !

för vem fan känner mig som du ? INGEN ! Vi har ju så grymt mkt minnen å det e så kul när vi drar igång å pratar om våra gangsterår i Liljansskolan!

Å alla fina låtar vi skrivit! nej ååh det finns ingen som du, och det känns som vi känner varann innan och utan bara för vi alltid varit varandra så nära och därför vet jag att du finns bara jag skickar iväg ett litet litet sms! Å du ska veta att jag finns för dej alla gånger! Finns inget som är viktigare om du behöver mej<3

och sättet du reagerade på Robin att du blev skitförbannad på han visar bara hur du reagerar när du ser mig ledsen, då vill du hämnas,

älskar dej!

älskar älskar älskar dej!!!!!!!

2010-11-09 @ 22:23:51
URL: http://derodiaslullaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0