Mycket att göra =)

Ok hejhej, jag är lite oaktiv känner jag men jaja x)

Igår lekte jag med Linda och Julia. Jag var med dom ett tag och sen bestämde dom sig för att gå till Svärdsjö. Så då skrev jag klart min svenska-analys. Jag hoppas att den blev bra :S
Sen när Linda och Julia kom tillbaks från Svärdsjö så såg vi på film.

Sen idag så har jag varit ledig så då åkte jag, Linda och Julia inte till stan och shoppade lite. Fast det var bara Linda som shoppade :P

Sen nu så har jag setat och gjort läxor så duktig som jag är ;P Måste bli av med lite för imorgon så ska jag simma efter skolan. Jippie vad roligt... Eller ?


Bild från i somras, jag tyckte att den passade in såhär mitt i vintern. (Ok då, jag har inte tagit några nya bilder på ett tag nu, så det fick bli en gammal ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0