Stressad x_x

TJA! :D

Snart ska jag åka in till stan och handla lite julklappar till mina systrar och köpa en mössa. Sen ska vi försöka hämta min säng igen, hoppas det går bättre den här gången ;P

Igår var jag iaf med Linda, Elin och Kristin och vi tog kort. Jag har inte hunnit redigera nått men det kommer nog kanske under dagen. Om jag hinner... Stressigt liv just nu för elvira väckte mig inte förän klockan 12, vilken är alldeles för sent tycker jag om man ska hinna göra en massa grejer och sen åka med 13.27 bussen in till stan. Men jag kan ju trösta mig med att jag sov gott ;P

Här får ni en egobild på mig när vi tog kort igår... Jag bjuder på den...


Aa, vi hörs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0