Time for winter

Första dagen i skolan idag... Skönt att vara tillbaks igen *iroooonisk som fan*

Iaf så var jag och mamma iväg och köpte en tv-bänk, gött (y)
Så nu har jag kommit på att jag måste ha en ny tv (min är ca 30 år gammal och nej jag överdriver inte), en ny dvd (min kan inte läsa brända skivor och har inget usb-uttag) och så måste jag ha nya hemmabio-högtalare för dom jag har nu funkar bara med min nuvarande dvd. Nu blev det dyrt igen ;D haha, nejdå, men man kan väl drömma iaf ;)

Och snart så ska jag klippa håret, men jag ska nog bara klippa luggen, jag ska kanske klippa upp det lite men jag vet inte, vi får se vad frisören säger^^


En bild som jag tog igår =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0