CHIPS!

Nu har jag precis målat mina naglar och gjort franskaläxan på samma gång. Som tur är så har jag en lillasyster som gillar att pyssla så hon har gjort en sol och en måne i papper som vi ska använda i våran engelska-uppgift imorgon, annars hade jag fått gjort det också. Det kommer bli askul x)


Börjar ni bli trötta på de här bilderna snart? För det är inte jag ;P

Imorgon är det dans också så jag kommer inte att kunna blogga något förän tidigast halv nio, jag kanske inte hinner/orkar blogga något alls.

Men vi ses ;)

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag är nog varken särskilt överambitiös eller särskilt lat.. ;)

VÄLBEHÖVLIG var pausen och att få träffa dig :)

2010-10-19 @ 19:57:28
URL: http://carolineelisabet.devote.se
Postat av: julic saklic ;D

MAAAAAAAH!!!!!! fyfan va fina ni är sötnosarna :D:D:D:D:D:D

2010-10-24 @ 18:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0