Föreläsningar = halva publiken sover

Nu har det inte hänt mycket roligt på bloggen på länge tycker jag :P eller joooooo x)

Haha, men vi får se om jag och mina flummiga vänner hittar på något imorgon, och kanske tar lite kort (efter att vi har kollat på skräckfilm... LOL!

(var bara tvungen att LOL:a x)

Iaf så har jag setat på en massa föreläsningar idag i skolan om studieteknik, helt sjukt tråkigt! Om man kollade sig omkring så man att minst hälften av alla sov eller satt och nördade med sina mobiler. Och resten satt och fräste år oss som flummade lite att vi inte kunde hålla käften...
Men så kan det gå ;P


Japp nu ska jag hitta på något roligt att göra som inte har något alls att göra med skolan
vi hörs ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0