Just dance

Nu är jag hemma =)

jag kan bara säga det att tolv-timmarsdagar är jobbiga, men roliga =)

 Utvärdering:

+
Hela klassen var inne på Willys och handlade på idrotten
Att vi har börjat på bugg
Jag ska klippa mej imorgon
Att få spendera två dagar tillsammans med klassen

-
Dansa med en massa gamla gubbar...
Jag håller på att bli sjuk så jag kanske inte kan vara med och cykla runt runn
Det faktum att vi måste cykla
Läxor... x_x

Det här blir nog bra på något sätt, jag ska ju iaf klippa mig imorgon så det blir tiptop :D eller jag vet inte... jag har ingen aning om hur jag ska klippa mej... men äsch, det löser sig nog


Jag och Linda var och dansade bugg och då är man ju bara tvungen att hälsa på Julia ^^ Mina älskligar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0