Haha, ok nu har jag mer lust att blogga :P

OK.
Igår så var jag hemma hos Elin tillsammans med Linda och Krirri. Vi spelade ett spel till xbox som var ett frågespel om film. Lottobarn som jag var så lyckades jag gissa rätt på alldeles för många frågor :P Haha, det där spelet var ju skitsvårt ju :O Men, till slut så vann ju det gröna laget ;)


Dvs. Moi ;)

Sen så såg vi på Dum och Dummare och smällde i oss godis


Och så körde vi lips :D




Och såklart så var vi allmänt flum ;D


Hihi, så, det var min kväll det ^^

Imorgon bär det nog av till Kupolen! :D

God natt på er alla =)

Kommentarer
Postat av: caroline

Shoppar du hela tiden min vän ? ;)

2011-01-07 @ 10:53:42
URL: http://carolineelisabet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snart lär du pumpa upp musklerna så vi ska ut å åka elljusspår du å jag ! tog årets oskuld med elin idag jag! :D du och jag och femman nästa!! (Y)!

2011-01-07 @ 17:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0