Prata i telefon! =)

Tack så jätte mycket mina älskade vänner. Ni är helt underbara <3<3<3
Just nu så speciellt Linda som igår lyckades få mig att somna med ett leende på läpparna <3<3<3

Ok, så idag så har jag varit i skolan. Lika roligt som alltid ;)
Sen på bussen hem så träffade jag Carro ^^

Sen när jag kom hem så åt jag och sen så ringde min bror. Vi pratade med varandra i 1 timme och 25 min. Jag tror inte ens att vårat förra rekord har överstigit fem min haha ;P
Ja, men det var trevligt att få prata med honom. Och sen så sa han (tråkigt nog för honom, men roligt för oss här hemma) att han inte kom in på universitet i Japan så han kommer hem till sommaren :D

Ja, jag tror nog att det var allt för stunden. Vi ses ;)


Gissa vad jag håller på med ;)


Kommentarer
Postat av: linda

fan vad kul att tobbe kommer hem :D

2011-01-11 @ 19:06:36
URL: http://derodiaslullaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0