Vill verkligen inte börja skolan igen...

Och här har ni anledningen:


Jag går alltså till klockan 4 tre dagar i veckan nu istället för en, som jag gjorde under höstterminen. Vi ska börja med fysik nu som alla säger är jättesvårt. Det kommer att bli jobbigt som bara fan och det blir ju inte roligare av att alla säger att tvåan är ännu värre. Men jag kan ju ändå vara glad över att jag hann med att gå Natur-musik iaf för det kommer dom inte få göra nästa år. Vi är dom sista. Och sen dom som börjar nästa år kommer inte att få ha någon estetisk verksamhet alls, vilket jag tycker är helt sjukt. Jaja, jag har iaf min musiklektion... sista lektionen på fredagar. Haha.

Det gäller att fortfarande vara positiv. Det är "bara" 7 veckor kvar tills sportlovet :P

(Jag fyllde i biologin för den stod inte med, förhoppningsvis så kanske vi inte ska ha nån, hehe, det hade gjort mitt liv mycket enklare, men jag tror att vi ska ha det ändå =)

Kommentarer
Postat av: ModelBea

Dagens bloggar är uppe, hoppas att det var du som vann!

Annars kommer det en ny chans nu med detsamma!



Kram Bea

2011-01-10 @ 14:48:14
URL: http://modelbea.blogg.se/
Postat av: caroline

jadu emelie, bara 7 veckor kvar till sportlovet nu, underbart! :P♥

2011-01-10 @ 17:38:42
URL: http://carolineelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0